Česta pitanja

Česta pitanja

Kako se registrovati na lamper.ba?
Upute za registraciju možete pogledati na stranici Registracija.

Koji podaci su potrebni za registraciju?
Da bi se registrovali morate unijeti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jednistvenu šifru. Također morate označiti da li ste fizičko ili pravno lice.

Mogu li kupovati ako nisam registrovani korisnik?
Kupovinu na lamper.ba možete izvršiti iako niste registrovani korisnik.

Kako napraviti narudžbu na lamper.ba?
Upute za kreiranje narudžbe možete pronaći ovdje.

Koliki je rok isporuke za naručenu robu?
Lamper d.o.o. će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem roku, osim ako je drugačije dogovoreno sa kucem.

Kako mogu doći do artikala naričenih na lamper.ba?
Lamper d.o.o. vrši dostavu artikala na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine, a također naručenu robu možete preuzeti lično u našem prodajnom salonu.

Kako biti siguran narudžba zaprimljena?
Kopiju narudžbe dobijate na e-mail adresu koji ste upisali prilikom registracije.

Postoji li mogućnost isporuke na drugu adresu koja nije navedena prilikom registracije?
Prilikom finaliziranja online kupovine, pojaviti će se kvadratić za biranje opcije da li želite da vaša kućna adresa također bude i adresa na koju želite da se dostave artikli. Potrebno je samo odznačiti taj kvadratić i pijavit će se nova polja za unos adrese na koju želite dostavu.

Šta je potrebno predoćiti prilikom prijema pošiljke?
Prilikom prijema pošiljke poželjno bi bilo imate kopiju narudžbe i osobnu iskazanicu.

Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?
Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi. Prilikom kupovine vi također možete naznačiti datum dostave po vašem nahođenju.

Kojim karticama mogu platiti putem interneta?
Kartice kojima možete platiti su VISA, MasterCard i Maestro.

Šta je On-line Internet prodaja i dostava?
Kupovina artikala preko stranice lamper.ba uz mogućnost dostave istih na adresu.

Da li je on-line plaćanje sigurno?
Koliko želite da znate više o sigurnosti plaćanja putem interneta na stranici lamper.ba posjetite  slijedeći link.

Dostavljate li robu izvan Sarajeva?
Dostavu vršimo na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.

Ukoliko proizvod koji želim da kupim nemate u zalihi, šta mogu učiniti?
Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje putem online chata ili na broj + 387 33 460 672

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.

Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?
Prilikom prijave u donjem desnom uglu postoji link pod nazivom.”Zaboravili ste šifru?”. Kada kliknete na njega otvoriti će vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo ukucate vašu e-mail adresu i nova šifra će vam biti poslata.

Promijenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati?
Ne, ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil.

Kako promijeniti šifru?
Potrebno je samo da odete na Moj Profil gdje možete promijeniti svoju šifru.

Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?
Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se javiti na online chatu, e-mail adresi: webshop@lamper.ba ili na broj telefona: 033 460 672

Šta uraditi ukoliko ste unijeli pogrešne podatke za plaćanje?
Uplatu sa pogrešnim podacima nije moguće izvršiti, sistem webshopa lamper.ba blokira takve uplate

Šta uraditi ukoliko naručena roba nije došla na vrijeme?
U tom slučaju potrebno je obratiti se našem osoblju na telefon: 033 460 672

Imam primjedbu na svoju narudžbu, gdje se trebam obratiti?
Možete nam se obratiti putem kontakt forme na stranici  lamper.ba,  putem email-a webshop@lamper.ba ili putem telefona na broj: 033 460 672

Stigao mi je neispravan artikl, šta uraditi?
Možete nam se obratiti putem kontakt forme na stranici  lamper.ba,  putem email-a webshop@lamper.ba ili putem telefona na broj: 033 460 672

Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije?
Svi podaci su potrebni da bi mogli dostaviti kupljene artikle na vašu adresu, ili u slučaju iznenadnih promjena da vas možemo kontaktirati.

Kako pravim narudžbu?
Narudžbu pravite na stranici lamper.ba. Sve što je potrebno je da artikle koje želite kupiti ubacite u vašu korpu i na kraju da finalizirate vašu kupovinu. Detaljnije upute možete pogledati na slijedećem linku.

Moram li prihvatiti oštećenu robu?
Prilikom preuzimanja robe koju ste naručili, preporučujemo vam da istu odmah pregledate. Ukoliko primjetite oštećenja možete nam se obratiti putem kontakt forme na stranici  lamper.ba,  putem email-a webshop@lamper.ba ili putem telefona na broj: 033 460 672

Koji je minimalni iznos narudžbe?
Minimalni iznos narudžbe na stranici lamper.ba je 10 KM.

Kolika je garancija na kupljeni artikl na stranici lamper.ba?
Garancija zavisi od davaoca garancije, a naznačena je na svakom artiklu.